Friday, August 20, 2010

Hari-Hari Yang Telah Pergi

..Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah atas segala nikmat Mu Ya Allah..(^_^). Hampir seminggu sudah berada di Mesir.
SubhanaAllah, masih diberikan peluang bertemu sahabat-sahabat di sini. Merasai manisnya melalui hari-hari Ramadhan di sini. Cuaca yang panas benar-benar menguji kekuatan orang-orang yang berpuasa. Ma ajmala orang Mesir ini walau di mana sahaja berada, al quran tetap di sisi. Allahu Allah..

Sudah beberapa hari dilanda rindu pada Maghribi..

Hmmm..bila menghubungi mak..Kata mak, macam mana nie kalau rindu Morocco..abis tu nak balik ke Morocco balik ke atau nak balik Malaysia..

Kata saya, mesti la nak balik Malaysia...hee..

Cuma, semestinya Maghribi tetap di hati. 3 tahun yang berlalu itu terlalu cepat. MasyaAllah.. terlalu banyak kenangan memang susah nak lupa. Manisnya kenangan yang manis-manis dan tidak kurang juga banyak dugaan yang membuatkan saya lebih suka gunakan perkataan "BERTAHAN" dalam diri..Alhamdulillah a3la kulli hal..:)

Antara gambar-gambar terakhir..5 ogos 2010 :)

Terima kasih yang tidak terhingga kepada mak dan abah..abang2 dan adik....terima kasih atas kasih sayang yang tidak pernah berkurang..
Terima kasih kepada sahabat-sahabat atas ucapan dan hadiah:) kepada adik-adik..aini dan izzaty yang bersusah payah masak-masak..Kepada semua..Semoga Allah membalas dengan sebaik-baik balasan..








No comments: