Monday, March 29, 2010

Award Top Blogger 2010 And Netball Match??


AWARD: TOP BLOGGER 2010
Shukran kepada bekas classmate saya merangkap juga kawan blogger saya. Hanif..http://handrifter.blogspot.com
Saya bukan orang yang hebat dalam menulis.
Saya akui terlalu banyak kelemahan dalam penulisan saya,
Saya cuba untuk memberikan sesuatu yang mampu untuk dimanfaatkan semua.
kadang-kadang saya rasa laman "farahimani" , tempat saya menumpang rasa dan jiwa.
Saya masih memperlajari metod penulisan yang lebih baik
dan menyampaikan apa yang termampu dan terdaya,
Kadang-kadang saya takut untuk menulis.
Kadang-kadang menulis ini memberikan saya perasaan untuk bersemangat.
Bersemangat untuk berkongsi dan mengamalkan apa yang dipelajari dan yang cuba disampaikan.
Saya masih lagi kaku dalam menulis dan mengharapkan sokongan dan kritikan membina daripada semua pembaca.
Terima Kasih kerana sudi membaca laman "farahimani" ini.
semoga Allah memberkati kita semua InshaAllah...
Terima kasih sekali lagi buat pemberi anugerah..
Menjadikan saya rajin untuk menaip hari ini..^_^
Walaupun saya sedang demam dengan bersukan di cuti musim bunga ini.

SUKMANEKA 2010
Netball Match tadi memang betul-betul membuatkan saya teruja untuk bermain bersungguh-sungguh, Setahun sekali baru boleh meluangkan masa untuk bermain sukan yang diminati. SUKMANEKA 2010 yang dianjurkan oleh persatuan. Mengubat rindu saya untuk menyentuh bola oren itu. Mungkin ini yang terakhir untuk saya bermain bersama-sama sahabat-sahabat dan adik-adik junior di Maghribi. Sungguh.. Pasti saya akan merindui saat-saat ini. Walaupun hanya naib johan sahaja tadi, saya dan pasukan BIRU BERSATU tetap bersyukur. InshaAllah masih berbaki sukaneka dan malam kebudayaan. Untuk pertandingan BERCERITA,( opss..saya masih tak bersedia). Saya akan menyampaikan kisah srikandi islam Nusaybah Bint Kaab inshaAllah. Doakan saya berjaya mengheret perasaan penonton untuk menghayati kisah ini. Semoga kumpulan kami berjaya. BIRU BERSATU!!

Walaupun kalah untuk final Netball Match tadi. Terubat rasa lepas dapat award..(^_^)

1 comment:

خديجة خليلة said...

PINK PIE!

Kenangan tahun lepas. Seronok bersorak bersama adik-adik. Sorakan ini membawa kita menjadi johan!

-Kak Lilah-